Selaat arkistoa kohteelle kyllätäätästä.

Siitä on aikaa…

28.6.2016 Yleinen

Lue artikkeli kokonaan →

Huomenta!

13.4.2016 Yleinen

Huomenta huomenta! Aikainen aamu taas kerran. Tänää en kyl ajatellu pyöräillä kouluun. Huomenna olis tarkotus lähtee Helsinkiin. Ei olla vielä päätetty mennäänkö bussilla vai omalla autolla. Omalla autolla olis mukavampi matkustaa, mutta bussi tulee hivenen halvemmaksi. Kirjoittelin eilen ne Kayla Itsnesin kaksi seuraavaa sääntöä painon pudotukseen ja ne herätti taas paljon omia pohdintoja. Omaa listaani en vielä saanut valmiiksi. Amupalaksi tänään koitan saada syötyä kupillisen marjoja. Vadelmia ja mustikoita. Löytyy myöa kahvia ja kurkku. Tosin kurkut varmaan otan kouluun mukaan ja voin puputtaa ne mukavasti tunnilla.

Aamupalan syömis harjoittelu vol 1

Aamupalan syömis harjoittelu vol 1

 

  1. Don´t be too hard on yourself (älä ole liian ankara itsellesi)
    Niin kuin olen aikaisemminkin sanonut, että painon pudotus ei ole helppo matka ja siksi onkin helppo antautua negatiivisille ajatuksille, ja antaa periksi. Paras tapa onnistua painon pudotuksessa on pitää mieli positiivisena. Kyllä- rankka treenaaminen, terveellinen ruokavalio ja taas treenaaminen ovat suuressa roolissa painon pudotuksessa, mutta henkinen terveytesi on vieläkin tärkeämpää. Jos sinulla on huono viikko, älä ota sitä liian rankasti. Jos syöt liikaa suklaata tai et tee treeniäsi, koska olet liian väsynyt tai kiireinen- se on ihan ok. Keräät itsesi taas seuraavaa viikkoa varten. Rehellisesti positiiviset ajatukset vievät projektiasi paljon pidemmälle mitä negatiiviset ajatukset.4. Stick With It (kestä se/ sinnittele)
    Yksi suurimmista takaiskuista painonpudotuksessa on kärsivällisyyden puute. Montako kertaa olet syönyt terveellisesti ja tehnyt treenisi säännöllisesti kahden viikon ajan, ja sitten valittanut ystävälle ”tämä ei toimi, minussa on oltava jotain vikaa, mitä teen väärin? Todellinen painon pudotus ei tapahdu yhdessä päivässä. Uskokaa siihen tytöt ja tuloksia tulee saavutettua yleensä silloin kun niitä vähiten odotat. Tämän takia myös neuvon painon pudottajien ottamaan itsestään mieluummin ”edistys” kuvia kuin hyppäämään jatkuvasti puntarilla. Tulet yllättymään siitä, kuinka paljon vartalosi on muuttunut ajan saatossa.

    Healthy Body Image

    Mulla ainakin henkilökohtaisesti sääntö nro.3 on vaikea. Mä olen juurikin sellainen ihminen, että lannistun helposti. Vaaka näyttää samaa lukemaa vaikka viikon verran niin oon ihan down. Juurikin ”mitä teen väärin, mistä tää johtuu…” Kärsivällisyys. Onneksi olen nyt 5 viikon ajan pystynyt säilyttämään malttini ja odottamaan kiltisti tuloksia. Sehän on myös toiminut. Tuloksia on syntynyt. Toisaalta tulokset voisivat olla parempiakin, jos vain viitsisin enemmän panostamaan liikuntaan. Sääntö nro 4 on mulla aika paljon samoja tunteita herättävä mitä 3. Se on todella sietämätöntä kun paino laskee viikossa n.200g. ”HÄH, vaan 200g” tai vaihtoehtoisesti ”100g tullut LISÄÄ”. Nää fiilikset saa tuntemaan niiiin epäonnistuneen tunteen. En ole koskaan ottanut itsestäni kuvia niin, että olisin vertaillut niitä keskenään. Sitä voisi kyllä kokeilla….Hmm…Tämän kuva jutun voisi vaikka lisätä siihen mun listaan, viikkolistaan.

    love your body