Selaat arkistoa kohteelle dietti.

Läbö

1.5.2017 Yleinen

Enpä sitten kirjoitellukkaan heti seuraavana päivänä, vaikka niin uhkailin. Dietti on ollut hyvinkin tahmeeta nyt viime päivät. En oo syöny niin hyvin kun olis pitäny. Syön liikaa ja liian isoja annoksia. Herkkulakko on tänään ollut tasan 2vko joka on mulle suunnattoman pitkä aika. Pariin otteeseen on koeteltu, mutta oon kestäny. Paino ei oo ihan kauheesti tippunu mutta n.3kg. Paino vähän pomppii tossa 86.7-87.7 välissä. Oon koittanu syödä monipuolisesti ja se on ihan onnistunutkin. Edellenkin se määrä ja kuinka usein on ongelma. En ole taaskaan totuttanu itseäni syömään sitä hemmetin aamupalaa…..Se olis tosi tärkee osata syödä. Huomasin myös, että syön liian isoja annoksia töissä. Oon siis työharjottelu jaksolla ja syön työpaikalla ruuan. Oon koittanu välttää syömistä heti kotiin tultuani, koska ei mulla oo nälkä silloin. Oon vaan tottunu siihen, että ku pääsen himaan niin meen suoraan jääkaapille. Taas hitto alkaa uus viikko ja pitäs ryhdistäytyä. Täällä päin on ollu tosi kivoja kelejä viime viikolla ja tänään oli mahtava keli. Siltikään en päässyt liikkeelle. Viime viikolla tosin tein lihaskuntotreeniä kotona ja sain paikat kipeiksi. Siihen kahteen kertaan se kuitenkin jäi. Huh ku kuulostaa nii ala-arvoselta tää toiminta. Ketään muuta ei ole syyttäminen kuin itseään. Tällä hetkellä mä toivon, että saisin edes tuon 10kg pois. Mutta en tosiaan tiedä millä aika välillä. 😀

ruokavalioni

7.12.2015 Laihduttaminen, Laihdutus, Painonpudotus, Yleinen

Heippa!

Lupasin eilen, että kerron tarkemmin siitä mitä syön. Tai siis mitä syön silloin kun noudatan dieettiäni 😀 Käytän Herbalifen proteiinipirtelöitä ja -patukoita 🙂 Yksinkertaisesti sanottuna juon päivässä kolme protskupirtelöä, syön yhden välipalapatukan ja syön yhden ”normaalin” aterian. Pirtelöistä ja patukasta tulee yhteensä n 750 kaloria, eli ruualle jää reilusti kaloreita eikä tarvitse syödä aina pelkkää pupunruokaa 😀 Pyrin siihen, että ateriallani olisi sopivasti hiilihydraatteja ja reilu määrä proteiinia kasvisten lisäksi. Päivittäin pyrin myös juomaan 2-3litraa vettä, mehua tai light limua (olen huono juomaan pelkkää vettä 🙁 )

Yhdessä pirtelössä on yli 20grammaa protskua, joten se pitää nälkääkin hyvin muutaman tunnin. Tietty jos liikkuu paljon niin nälkä tulee nopeammin kuin 3-4 tunnissa ja silloin lyhennän ateriavälejä 🙂 Vuorotyö tuo haasteita muutenkin ruokailujen aikatauluttamiseen, välillä tulee syötyä parin tunnin välein ja välillä saattaa venähtää pitkällekin ennenkuin pääsee ruokatauolle.

trooppiset hedelmät ja suklaa 🙂 viimeisenä proteiinilisä. Suklaa on kyllä ihan lemppari, mutta hedelmäpirtelö  maistuu myös hyvältä.

20151207_162941

Tämän päivän kanasalaatti näytti tältä! 377 kcal, 9g hiilaria, rasvaa 14g ja protskua 48g 🙂

Herbalifeltä löytyy paljon makuvaihtoehtoja, mutta suklaa on ehdoton lemppari, maidon kanssa maistuu ihan kaakaolta 🙂 Tänään olen juonut kaksi pirtelöä ja syönyt ruuan (kanasalaattia), välipalaksi söin tänään kaksi palaa kauraleipää (kauhea himo iski kaupassa!) ja iltapalaksi vielä pirtelö. Koska söin välipalalla leipää (eli kuituja ja hiilareita) niin en siksi keittänyt pastaa salaatin joukkoon. Hiilarikammoinen täällä siis hei! 😀 Tällä hetkellä päivän kalorit ovat 970 (ilman ilta pirtelöä siis) joten taidan iltapalaksi syödä vielä pari leipää 🙂

Noudattaako joku muu tiettyjä ohjeita ruokavalion suhteen tai onko jollain Herbalife käytössä tai muuten tuttu tuote?

  • minkki

Heipsan!

10.6.2015 Yleinen

Tämän blogin tarkoitus on toimia motivaationa ja ohjenuorana mulle diettini aikana. Mun tavoitteena on tämän blogin kautta seurata edistymistäni ja tarkastella liikunta- ja ruokailutottumuksiani ja muuttaa niitä tarvittaessa, jotta päästään tuloksiin. Aloituspainoni on xxkg ja tavoitteenani on 79kg luku puntarissa. Tavoitteeseeni aion päästä noudattamalla ruokavaliota ja päivärytmiä, sekä kirjaamalla päivittäin syömiseni ja liikkumiseni ylös, ihan vain etten anna itselleni lipsumisen varaa. Tässäpä siis muutama ohjenuora joita pitkin pääsen  tavoitteeseeni: Tietyn päivärytmin noudattaminen – moutoutuu varmasti ajan kanssa sopivaksi, ruokavalion noudattaminen ja päivittäinen liikunnan harrastaminen.

Mun elämäntapamuutos <3 Raittius 16.5.2015 -> 😀 Savuttomuus 17.5.2015 -> 😛 Dietti 12.6.2015 -> 🙂

”Jokainen voi muuttua. Muutos on valintakysymys.”